lørdag 13. mars 2010

Nå nærmer det seg levering


Dette er resultatet av mange dagers intens jobbing; cd med 89 innspilte sanger, cd-cover, cd-label og innlegg med sangtitler. Jeg har sittet og redigert alt selv, klistret og limt. Jeg er fornøyd med designet. Jeg lurte litt på hvordan jeg skulle gjøre ting. Løsningene og kom underveis.

Selv om cd-sporene er innspilt "live" på mitt eget kontor og ikke i studio, er jeg ganske fornøyd med disse også. Jeg brukte high-pass filter på innspillingsprogrammet for å fjerne de høyeste frekvensene. Jeg synes lyden ble litt flatere på grunn av dette, men det er bedre det enn å ha for mye hyling og skurring. Det er selvsagt ikke studio-kvalitet.

Det ble et representativt utvalg av sangene i prosjektet. Jeg korrekturleser nå artikkelen og den fysiske sangboka for siste gang. Mandag leverer jeg alt på trykkeriet. Snart i mål.

Og hvem sier nå at man ikke kan lære gamle hunder nye triks?

Ingen kommentarer: