tirsdag 2. februar 2010

Tester ut sangboka på papir


Nå er jeg i gang med å teste ut utforming på papir. Jeg ser om jeg selv greier å brekke om og legge inn sangene og illustrasjonene mine i et word-dokument. Planen er at jeg da kan omdanne dette til pdf for så å legge det på en minnepinne og ta med til et trykkeri. Det er altså planen. Foreløpig ser det bra ut; men det er mulig jeg må revidere. Uansett har jeg designet en forside, skrevet forord, har alfabetisert sangene og begynt kategorisering.

Fagartikkelen nærmer seg også en avslutning. Dvs. utkastet til artikkel. Jeg venter på noen bøker som er bestilt som jeg må lese før jeg kan si meg ferdig. Da gjenstår kontakt med veileder og korrekturarbeid. Men det ligger litt fram i tid. Jeg kravler meg fram mot målstreken.

Bare det ikke ender med knall og fall.

Ingen kommentarer: