søndag 15. februar 2009

Er i gang med revideringen


"Det man ikke har i hodet, må man ha i beina", sa min mor. Hun hadde vel erfaring med at det gjaldt å tenke seg om før man gjorde noe, ellers ville man få det nokså travelt.

Jeg får det nå travelt med både fingrene og hodet, siden jeg må omorganisere prosjektet mitt. Jeg gikk i gang klokka seks i dag morges, og har nå gjennomgått og revidert alle sanger fra A til C og fjernet de sangene fra materialet som jeg nå vet ikke "er i det fri". Nå er klokka 12; på tide med en pause.

Det er altså en møysommelig jobb, for nå dobbeltsjekker jeg samtidig livsløpet på de komponistene jeg har navnet på.

Jeg oppmuntrer meg selv med et bilde av en blomst for det arbeidet jeg har gjort, og vet at jeg vil overkomme alt arbeidet som gjenstår.

Ingen kommentarer: