tirsdag 17. februar 2009

Fikk tillatelse!


Jeg skrev til John Forster & Tom Chapin med forespørsel om å få bruke sangen Rounds (A round is a circle) © 1988 Limousine Music Co. & The Last Music Co. (ASCAP) i masteroppgaven. Det fikk jeg!
Puh! ellers hadde forsida mi på rundsangbloggen gått føyken. Jammen gikk det fort også; bare en halv dag etter at jeg sendte mailen, fikk jeg positivt svar. De vil lytte til sangen også, da fikk jeg skikkelig prestasjonsangst. Sendte linker, men det var visst ikke så lett å få det opp, spørs hva slags browser de bruker. Mozilla kutter etter 3 sekunder, så man må vel bruke internet explorer.
Men pytt, pytt, det får være bra nok; jeg forklarte litt om bakgrunnen for prosjektet, så jeg håper ikke de blir altfor skuffet når de hører på lydklippene mine.

1 kommentar:

Ida WH sa...

Hei Siri, det med Mozilla-problemet mht lydfilene dine har jeg snakket med deg om, husker du det?