lørdag 21. februar 2009

Karma eller tilfeldigheter


I gaar knelte den 3 maaneder gamle pcn. Naa sitter jeg og skriver med spillelaptopen til min soenn og finner ingen bokstaver der de pleier aa vaere. Tenaaringssoennen har koplet ut alle vanlig tegn paa tastaturet og jeg finner ikke en gang alfakroellen, dvs jeg finner den men alt gr funksjonen er koplet ut, saa jeg faar ikke brukt den. Jeg maatte kopiere alfakroellen fra symboler ned i et dokument og kopiere symbolet ned her i bloggen for aa faa lagt inn et nytt innlegg.
Pc-krasjen har ogsaa andre konsekvenser: Jeg faar ikke fortsatt revideringen av sangene, ikke spilt inn nye lydfiler, og sutre putre.

Slike hendelser har jeg liten toleranse for, hvilket er en omskrivning av begrepet "dette driver meg til ytterste vannvidd". De eneste tegn jeg har til raadighet er naa komma og punktum. Alle andre ser slik ut>??>lokpojpfj[eij.

Jeg vet at shit happens, men lurer p[ om det ikke er meningen at jeg skal bli ferdig med dette masterprosjektet. Foerst kreften, deretter operasjonen uten bedoevelse og rekonvalesensen med massiv infeksjon og paafoelgende aapen buk i flere maaneder, deretter pc crash, naa et nytt pc crash og et saa fancy tastatyr at jeg ikke kan bruke det. Proever Universet aa si meg noe?

Jeg faar virkelig lyst til aa si kirbir merbir raevbir, som er kraakespraaket for noe vulgaert.

Ingen kommentarer: