tirsdag 28. oktober 2008

Ny input etter minikollokvie

Dette er Idas femkant. Hun har skrevet en biografi. Jeg er i ferd med å lage en sangbok. Hittil har spørsmålet vært: Hva slags og for hvem?

Nå har Merethe og jeg bestemt at vi skal ha en minikollokviegruppe for å diskutere faglige spørsmål knyttet til det å skrive en masteroppgave. Vi har hatt en nå nettopp på telefon, og det var nyttig. Det gjelder å minne hverandre på fokus og målsettinger med prosjektene våre. Så nå tror jeg at jeg har tatt en bestemmelse når det gjelder master'n: det blir en pedagogisk sangbok jeg lager, med brukerveiledning.

Så får jeg ta for meg oppgavepentagon'et til Ida som Merethe også bruker og se om jeg får noe ut av det!

1 kommentar:

Ida WH sa...

Det blir helt sikkert et flott samarbeid, det blir spennende å følge med.