lørdag 25. oktober 2008

Oppdatering meg her og der

Jeg har visst kommet til et lite dødpunkt; der det å velge vei er som en propp i et badekar. Det skjer bare tilsig uten at noe renner ut. Jeg er det badekaret. Det renner over og jeg får ikke ut proppen.

Jeg må velge form på den praktiske delen av masteroppgaven. Skal jeg legge inn flere sanger på en side? Hvordan skal jeg praktisk løse det? Skal jeg scanne og lime inn? Hvordan skal jeg få til to-sidig trykking? Skal jeg levere til et trykkeri? Skal jeg lage to bøker? En med sanger og en som brukerveiledning? Eller skal alt i samme bok? Jeg har funnet de fleste sangene. Tegningene har jeg ikke blitt ferdig med, og virus på stemmebånd forhindrer fortsatt innspilling.

På den positive siden er at jeg har kjøpt meg ny stasjonær pc med stor skjerm, mot den lille trege og sju år gamle bærbare jeg hittil har brukt.

Jeg bader i kanon.

1 kommentar:

Ida WH sa...

Hvis du vil ha en god trykkerikontakt så har jeg en, nevner den på bloggen min. Det er ikke så dyrt som du tror å lage en liten bok. Ida