tirsdag 11. november 2008

Endelig i gang med fagartikkelen

Endelig har jeg begynt så smått å skrive tekster til selve fagartikkelen, og sette det inn i et oppgaverammeverk. Foreløpig er jeg litt ustrukturert og skriver litt her og lett der; men regner med at fokus kommer sigende etter hvert, slik at jeg kan luke ut og bestemme meg for hva som er viktig å ha med i forhold til problemstillingen.

Deretter blir det vel den hermeneutiske sirkel- fra helhet til del og tilbake igjen; tilbake til praksisfeltet....

3 kommentarer:

Merethes fagblogg sa...

Så fint at du er i gang Siri :) Jeg har jobbet i nrk de siste dagene, men skal begynne å skrive igjen i morgen.

Lykke til med videre skriving, vi må holde kontakt :)

Ida WH sa...

Spennende! Som sagt, jeg leser gjerne, har stadig mye å lære av det. Vi er i gang med ombrekning her, har utsatt levering litt siden jeg gjerne vil ha Susanne med i vurderingsteamet. Du Siri jobebr jo med lynets hastighet, så kanskje det ender med at vi tre leverer på likt? Da må vi ta et glass på det!

Siri Randem sa...

Ja, bare jeg kommer litt videre så vil jeg gjerne at dere leser! Problemet er som alltid begrensing; jeg har allerede 45 sider....